Szállítás

Kiszállítási lehetőségek, idő és ár

Szállítás, 9 990 Ft-ig terjedő vásárlásnál

SzállítóÁtvételSzállítási időÁr
CsomagküldőSzemélyesen,
csomagátvételi ponton
1 – 3 nap990 Ft
CsomagküldőKézbesítés címre1 – 3 nap1 390 Ft
Magyar PostaKézbesítés címre1 – 3 nap1 590 Ft

9 990 Ft feletti vásárlásnál ingyenes szállítás

Csomagom útját követhetem online?

Amint elküldjük a csomagot, kapsz tőlünk egy e-mailt, melyben megtalálod a csomagod útjának követéséhez szükséges linket. Tipp: Ha a küldemény a feladást követő napon még mindig a depóban van, valami nem stimmel. Jelentkezz, és mi megpiszkáljuk, hogy ne várj az ígértnél tovább!

Értesít a futár, a küldemény kézbesítése előtt?

Többnyire igen. De… ez mindig az adott kézbesítőn múlik. Mi minden meglévő információt átadunk nekik, hogy megkönnyítsük a kézbesítést. Minden csomagot figyelemmel kísérünk, s ha úgy érezzük, hogy valami nem úgy megy, ahogy kellene, aktívan foglalkozunk vele.

Hova telefonálhatok, ha a csomagom még mindig nem érkezik?

Telefonon egyelőre nem tudunk rendelkezésre állni, de írhatsz nekünk az info@dripit.hu e-mail címre, vagy használhatod ezt a kapcsolati űrlapot. Legkésőbb másnap válaszolunk. Kérjük az üzenetbe beírni a rendelési számot, ezzel megkönnyíted megrendelésed kikeresését.

A csomag sérülten érkezett meg. Hogyan reklamálhatom ezt meg?

Ha már az átvételkor láthatóan sérült, ne vedd át, hagyd a futárnál, vagy a csomagátvételi ponton! Visszajut hozzánk. Írj nekünk az info@dripit.hu címre, vagy használd kapcsolati űrlapunkat, és írd le, mi történt! Legkésőbb másnap visszajelzünk, és megelégedésedre megoldjuk a dolgot.

Fizetés

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Fizethetsz bankkártyával, fizetési kapun, Google Pay-en, Apple Pay-en keresztül vagy készpénzzel az áru utánvétes átvételekor. Ez az egyetlen, amiért 490 Ft-t számítunk fel, mert a szállítók ennyit számláznak nekünk a szállítási költségen felül.

Nem sikerült kártyával fizetnem, megváltoztathatom a fizetési módot?

Ha nem sikerül kártyával fizetned, fizethetsz banki átutalással. Ne feledd azonban, hogy külföldi fizetésről van szó, s így bankod külön díjakat számíthat fel neked! Pénzforgalmi adataink: IBAN: CZ98 2010 0000 0022 0171 3831, BIC:  FIOBCZPPXXX. További lehetőség az utánvét 490 Ft-ért.

Miért díjköteles az utánvét?

Az utánvétes fizetést a szállítók felszámítják nekünk a szállítási költségen felül. Ez amolyan készpénzkezelési díj. S mivel kínálunk más, kényelmes fizetési lehetőségeket, az utánvéti díjat nem álljuk helyetted.

Tesztek nyomtatott számlát a csomagba?

Nem, a számlát csak elektronikus úton küldjük. Ez része annak az e-mailnek, amelyben tájékoztatunk a csomag elküldéséről. Nem mellékletként küldjük, hanem linkként, amelyen keresztül letöltheted.

Reklamáció és áru visszaküldés

Mely esetekben küldhetem vissza a megvásárolt árut?

Minden alkalommal, amikor úgy érzed, hogy valami nincs rendben, keress bennünket! A visszajelzés fontos számunkra. Az árut például akkor reklamálhatod, ha nem érkezik meg, sérülten érkezik, vagy ha valami más érkezett, mint amit megrendeltél. Elegendő, ha erről írsz nekünk az info@dripit.hu címre, vagy használod kapcsolati űrlapunkat. Másnap jelentkezünk, és közösen megtaláljuk a neked megfelelő megoldást.

Meddig tart a reklamáció elintézése?

Amint jelentkezel, küldünk e-mailen egy címkét, hogy vissza tudd küldeni az árut, és ne fizess szállítási díjat. Amint az áru megérkezik, megnézzük, és megtelefonáljuk döntésünket, amelyet – a rend kedvéért – e-mailben is megküldünk. Általában új árut küldünk, vagy visszaadjuk a pénzt.

Előfordulhat, hogy a reklamációt nem ismeritek el?

Igen. Például, ha olyan csomag kávét akarsz visszaadni, amelyben már nem sok maradt, vagy olyan, deformálódott termo csészét küldesz hozzánk, amelynél látható, hogy olyasmi történt vele, aminek nem lett volna szabad. Például a fagyasztóban maradt, stb. Mindig igyekszünk viszont barátságosan, segítőkészen és konstruktív módon megegyezni.

Közölnöm kell veletek a reklamáció okát?

Mindenkivel szemben egyenesen járunk el, s ugyanezt várjuk el tőled is. A reklamáció okának közlése segít a jövőben előrelépni, és elkerülni ugyanazon hibák megismétlődését. Amennyiben viszont nem akarod megmondani nekünk, nem fogjuk erőltetni.

Ki állja a reklamált áru szállítását?

A reklamált áru hozzánk történő visszaszállítását mi fizetjük.

Regisztrálás és bejelentkezés

Muszáj a nálatok való vásárláshoz regisztrálnom?

Nem muszáj. A regisztráció azonban megtakarítja a cím újbóli kitöltését, és már első megrendelésedért is kapsz pontokat, melyeket a következő vásárláskor árengedményre válthatsz. És újra, és megint.

Milyen előnyei vannak a regisztrációnak?

Minden nálunk elköltött 25 Ft-ért kapsz 1 pontot. Azt ugyanakkora, tehát 1 Ft árengedményre válthatod. Például egy 10 000 Ft-s vásárlásért 400 pontot kapsz, amit 400 Ft árengedményre használhatsz fel. Ezenkívül további árengedményeket érhetsz el, és részt vehetsz az új kávék kóstolóin.

Hogyan regisztrálhatok?

Az oldal jobb felső sarkában kattints a Regisztrálás gombra, add meg e-mail címedet, hozz létre egy jelszót, vagy használd Facebook vagy Gmail (Google) fiókodat!

Elfelejtettem a jelszavam, hogyan állíthatom vissza?

A bejelentkezés ablakban kattints az Elfelejtettem a jelszavam kifejezésre! A további utasításokat e-mailben küldjük. Ha nem emlékszel a regisztráláskor megadott e-mail címre, írj nekünk az info@dripit.hu címre, és mi felteszünk néhány kérdést, hogy ellenőrizzük, valóban te vagy-e a fiók tulajdonosa. Amint teljesítetted kvízünket, új Drip it fiókodhoz új hozzáférési adatokat küldünk.

Hogyan véditek személyes adataimat?

Mint a legdrágább kincset! Ha érdekelnek a részletek, olvasd el a teljes, az ügyfelek személyes adatainak védelméről és kezeléséről szóló dokumentumot!